הלוואות למורים

הבנקים בישראל מציעים מסלולים מיוחדים ומגוונים להלוואות למורים. ריכזנו עבורכם 4 בנקים שמציעים מסלולים שונים להלוואות למורים.

הלוואות למורים בבנק מסד

מציע מסלול מיוחד להלוואות למורים ועובדי הוראה והוא כולל 2 מסלולים:

מסלול ראשון

מורים שיעבירו משכורת יוכלו לקבל מסלול נרחב יותר. גובה ההלוואות למורים במסלול זה יוכל להגיע עד ל120,000 ₪ עם ריבית של P-0.5%. ועם יכולת לפרוס את התשלומים לעד 72 תשלומים.

מסלול שני

במידה והמורים לא יעבירו משכורת המסלול יהיה מצומצם יותר. גובה ההלוואות למורים יוכל להגיע עד ל: 20,000 ₪ והריבית תהייה ריבית חשכ"ל. גם החופש לפרוס את התשלומים ירד והמלווים יוכלו לפרוס את התשלומים לעד 24 תשלומים.

בנוסף, בנק מסד מציע 12 הלוואות נוספות למורים כאשר המסלולים מותאמים להלוואות לשם מטרות ספציפיות כגון: רכישת דירה, הולדת בן, רכישת רכב ועוד.

כל האפשרויות נמצאות בקישור כאן

הלוואות למורים בבנק הבינלאומי

מציע מסלול מיוחד להלוואות למורים חברי ארגון המורים. גם הבנק הבינלאומי מציע 4 מסלולים שונים להלוואות למורים עם שוני בין מורים שיעבירו משכורת ולאילו שלא.

מסלול ראשון

מורים שיעבירו משכורת יוכלו לקחת הלוואה של עד 50,000 ₪  ללא ריבית וללא הצמדה לתקופה של עד 40 חודשים.

מסלול שני

לעומתם, מורים שלא יעבירו משכורת יוכלו לקחת את מסלול ההלוואות למורים שמסובסד על ידי ארגון המורים. סכום ההלוואה למורים במסלול זה יוכל להגיע עד ל: 30,000 ₪ עם ריבית קבועה שתהייה תואמת לריבת החשכ"ל ביום הענקת ההלוואה. תקופת ההחזר במסלול זה היא עד ל: 36 חודשים. כמו כן ניתן יהיה לנצל את ההטבה רק פעם אחת

מסלול שלישי

המסלול השלישי של הלוואות למורים בבנק הבינלאומי מיועד אף הוא למורים אשר יעבירו משכורת ומיועד לכל מטרה למעט דיור. גובה ההלוואה למורים במסלול זה יכול להגיע עד ל 120,000 ₪ ולתקופה של עד 72 חודשים בתשלומים חודשיים של קרן וריבית. הריבית במסלול זה היא החל מפריים +0.5% לשנה בהתאם לתקופה שתיקבע כאשר הריבית מתואמת החל מ 2.120% לשנה נכון ליום 8.3.2021. (למעסיקים להם קיים הסדר עם הבנק למתן הלוואות בניכוי מהשכר, סכום ההלוואה  הינו עד 120,000 ₪  עד 72 חודשים בשיעור ריבית של פריים – 0.5% לשנה. הלוואות בניכוי משכר יוענקו בכפוף לשיקול דעת הבנק ולקבלת הפנייה חתומה ע"י המעביד. תוקף ההפניה למשך חודש ימים מהתאריך הנקוב בה).

מסלול רביעי:

המסלול האחרון מנסה לפתור את נושא החופש הגדול אצל מורים ולכן ההלוואה למורים במסלול זה נקראת: הלוואה "שלוקחת חופש" אתכם. גם הלוואה זו מיועדת למעבירי משכורת ומה שמייחד את ההלוואה היא היכולת לקבל פטור מתשלומי הקרן למשך שלושה חודשים ברצף בשנה (בכל אחת מהשנים בהלוואה עד פירעונה המלא). כשהייעוד הוא לחודשים: יוני, יולי, אוגוסט. חודשי החופש הגדול.

סכום ההלוואה למורים במסלול זה יכול להגיע עד ל 40,000 ₪, תקופת ההחזר היא עד ל 48 חודשים ושיעור הריבית במסלול זה הוא: פריים + 2.5% לשנה (ריבית מתואמת החל מ2.529% לשנה נכון ליום 8.3.2021).

הלוואות למורים בבנק דיסקונט

מציע 4 מסלולים שונים של הלוואות למורים, אך נראה שהוא פחות ברור לגבי חלק מפרטי ההלוואה וחלק מהמשתנים יהיו שונים בין אדם לאדם בהתאם לקריטריונים שונים.

מסלול ראשון

המסלול הראשון נקרא: "הלוואת בונוס" וזכאים לו עובדי הוראה שמעבירים משכורת מס"ב לבנק דיסקונט. גובה ההלוואה למורה במסלול זה יכולה להגיע עד ל16,000 ₪, ותקופת ההחזר היא עד 36 חודשים. סוג הריבית במסלול "הלוואת בונוס" היא ריבית שקלית משתנה כאשר הריבית השנתית היא פריים מינוס 0.55% (ריבית נומינלית 1.05%, ריבית מותאמת 1.06% נכון לתאריך 1.12.2020). במסלול זה עובדי הוראה יהיו זכאים בו זמנית רק להלוואת בונוס אחת.

מסלול שני

המסלול השני הוא הלוואה לעובדי המגזר הציבורי. הקריטריונים לזכאות תואמים לאלו שבמסלול הראשון ויהיו זכאים לו כל עובדי ההוראה שמעבירים משכורת מס"ב לבנק.

סכום ההלוואה במסלול זה גבוה יותר ויוכל להגיע עד ל: 100,000 ₪. תקופת ההחזר עולה בהתאם ותהייה עד 80 חודשים. גם במסלול זה הריבית היא שקלית משתנה, אך הריבית השנתית במסלול זה תהייה בהתאם לתנאי החשבון ופעילות הלקוח.

מסלול שלישי

המסלול השלישי (הלוואה חד פעמית) דומה במאפיינים שלו למסלול השני. גם בו בנק דיסקונט מציע הלוואה למורים עד ל: 100,000 ₪ ובמסלול זה הוא מעלה את תקופת ההחזר לעד 120 חודשים. אך, תנאי הזכאות למסלול זה שונים ורק לקוחות חדשים מעבירי משכורת לכיסוי ההתחייבויות בבנק אחר זכאים להלוואה. גם במסלול זה הריבית השנתית היא בהתאם לתנאי החשבון ופעילות הלקוח.

מסלול רביעי

בנק דיסקונט מציע בנוסף גם הלוואת משכורת למורים שנמצאים בשנת השבתון שלהם כשמטרת ההלוואה היא להשלים למשכורת החודשית של המורה בתקופת שנת השבתון שלו. לצערנו, הבנק לא נותן אף פרט לגבי ההלוואה ומורה שירצה לקחת את ההלוואה יצטרך לגשת אל הבנקאי בסניף שלו.

הלוואות למורים בבנק יהב

בנק יהב מציע הלוואות למורים שיפתחו אצלו חשבון בנק, כאשר הבנק מצהיר שההלוואות יהיו בתנאים מועדפים.

מסלול ראשון

המסלול הראשון והבסיסי הוא הלוואה לכל מטרה עד סכום של כ100,000 ₪ ואת ההלוואה למורים הבנק ייתן בריבית של פריים + 0.5%. תקופת ההחזרה להלוואה שייקחו המורים במסלול זה היא עד 144 חודשים ולכן ההחזר החודשי הוא החל מ787 ₪ לחודש. הריבית שהבנק דורש במסלול זה היא ריבית מתואמת שנתית של 2.12%.

מסלול שני

בנק יהב מציע 2 מסלולים נוספים של הלוואה למורים (ההלוואה אפשרית לכל מי שנחשב "עובד מדינה"). גם ההלוואות האלו יכולות להיות מיועדות לכל מטרה והבנק משווק אותן כ-"הלוואת בונוס לכל מטרה" וכ-"הלוואת ג'מבו לכל מטרה".

ב- "הלוואת בונוס לכל מטרה", המורים יוכלו לקחת הלוואה של 150,000 ₪ בריבית של פריים + 2.9%. תקופת ההחזרה במסלול זה היא עד 15 שנים.

ב- "הלוואת ג'מבו לכל מטרה", סכום ההלוואה גם עומד על 150,000 ₪ ותקופת ההחזרה היא עד 15 שנים. אך, ההלוואה היא כנגד שיעבוד של עד 1.5 מסכום ההלוואה. מה שגורם ככל הנראה לירידה בגובה הריבית והיא תעמוד על פריים + 0.9%.

מסלול שלישי

בנוסף, הבנק מציע תחת הכותרת "הלוואות בריביות מוזלות", 4 סוגי הלוואות נוספים.
1. הלוואה רגילה- הלוואה עד לסכום של 10,000 ₪ בריבית בנק יהב (יש להתעדכן מול הבנק מה גובה הריבית).
2. הלוואה משלימה- הלוואה עד לסכום של 5,000 ₪ בריבית בנק יהב (יש להתעדכן מול הבנק מה גובה הריבית).
3. הלוואת יהב בשבילך- הלוואה עד לסכום של 10,000 ₪ בריבית פריים + 0%.
4. הלוואת יהב בשבילך משלימה- הלוואה עד לסכום של 5,000 ₪ בריבית פריים + 0%.

 

רוצים שנעזור לכם לבחור את חשבון בנק המתאים לכם ביותר?

לכל אחד יש צרכים שונים מהבנק שלו, יש מי שרוצה ריבית נמוכה, יש מי שרוצה הלוואה גדולה ויש מי שרוצה תקופת החזר ארוכה.

כלבנק יסייע לכם לבחור את הבנק המתאים והטוב ביותר בשבילכם.

הכנסו לקישור ותבחרו את הבנק שמתאים לכם!

You are currently viewing הלוואות למורים

כתיבת תגובה