הבנק הטוב בישראל לשנת 2024

הבנק הוא חלק חשוב מחיי היום יום שלנו. לרובנו יש מערכת יחסים קבועה עם הבנק שלנו, אנחנו מפקידים את המשכורת שלנו בבנק, משלמים את החשבונות שלנו כמו שכר הדירה, החשמל, המים, הטלפון וההוצאות שלנו דרך חשבון הבנק, מושכים כסף מהחשבון ואף מבצעים קניות באינטרנט.

רובנו נשארים באותו הבנק במשך שנים רבות, חלק מטעמי נוחות, חלק מאיתנו לא באמת חושבים שזה כל כך פשוט לעבור לבנק אחר, ואחרים אף פעם לא הרגישו באמת שיש להם צורך בכך.

 

בישראל קיימים כ-11 בנקים מסחריים, שלקוחות פרטיים ועסקים יכולים לפתוח בהם חשבונות עובר ושב ולנהל בהם את ענייניהם הכלכליים:

11 בנקים מסחריים בישראל

  1. בנק הפועלים
  2. בנק לאומי
  3. בנק דיסקונט
  4. בנק מרכנתיל
  5. בנק ירושלים
  6. בנק יהב
  7. בנק אוצר החייל (בבעלות הבנק הבינלאומי)
  8. בנק דקסיה
  9. בנק אגוד
  10. בנק מזרחי טפחות
  11. בנק מסד (התאחד עם בנק מזרחי-טפחות)

השאלה מי מבין הרשימה הזאת הוא הבנק הכי טוב זו שאלה לא פשוטה, שיש כמה שאלות שצריך לשאול את עצמנו לפני כדי שנוכל לענות עליה, אם בכלל נצליח.

קודם כל, צריך להבין לאיזה בנק יש את הלקוחות שהכי מרוצים ממנו – בין אם זה ברמת השירות, ברמת גובה העמלות שהם משלמים ובעמלת הזמינות, הנוחות והיכולת לבצע פעולות במהירות ובקלות. לעיתים, יכול להיות שבנק יגבה עמלות שירות גבוהות יחסית מהלקוחות שלו, ועדיין הלקוחות שלו יהיו מאוד מרוצים מהרבה בחינות אחרות, כמו מרמת השירות שהבנק מציע או מהטבות נוספות אחרות שלא קשורות לגובה העמלות שהוא גובה על ביצוע פעולות בחשבון.

הלקוחות עדיין יכולים להיות מאוד מרוצים מהבנק, למרות העמלות הגבוהות.

ריכזנו עבורכם את השוואה עדכנית ופירוט ההצעות של כל הבנקים בקישור הזה.

קרא גם:

איזה בנק הוא הבנק הכי טוב לצעירים?

דוגמה נוספת היא שישנם אנשים שמנהלים את תיקי ההשקעות שלהם בבנק ובעצם משקיעים בבורסה דרך הבנק או מאפשרים לבנק להשקיע בשבילם. יכול להיות שהביצועים של הבנק מעולים ובכל שנה תיקי ההשקעות שלהם מניבים לאותם אנשים תשואות מאוד יפות, אך עדיין העמלות שהבנק יגבה מהם יהיו גבוהות. לרוב, אנשים מהסוג הזה יבחרו להישאר בבנק על אף העמלות הגבוהות, משום שהעניין פשוט משתלם להם לטווח הארוך.

חשוב להבין שכל לקוח הוא שונה. אנחנו אנשים שונים ולכל אחד מאיתנו חשובים דברים אחרים. חלק מהלקוחות יעדיפו בנקאים שעובדים בשבילם מסביב לשעון וזמינים עבורם תמיד, גם לביצוע פעולות פשוטות שהם יכולים לבצע בעצמם באתר האינטרנט או באפליקציה, ויהיו לקוחות אחרים שיעדיפו מינימום תקשורת עם הבנק ותשלום עמלות נמוכות ככל הניתן.

מה הבנק הכי טוב בישראל: התנאים שחשוב לקבוע

חשוב שתגדירו לעצמכם מה הכי חשוב לכם, ותלכו לבדוק מיהו הבנק שמספק את מה שאתם מחפשים. בנק ישראל, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל או חברות שונות אחרות מבצעות סקרים באופן קבוע ומשוות בין הבנקים באמצעות נתונים רבים ובאמצעות משתנים שונים. הבנקים מחויבים לדווח למפקח על הבנקים על מחירי השירותים הבנקאיים שהם גובים מלקוחותיהם. חיפוש פשוט בגוגל יציג לכם את תוצאות הסקר ואתם תוכלו לראות בעצמכם מי הבנק שגובה את העמלות הגבוהות ביותר ומי הבנק שגובה את העמלות הנמוכות ביותר. כמובן שמדובר כאן במידע כללי לגבי רוב האנשים, ועל ידי פנייה אל כל אחד מהבנקים באופן ישיר תוכלו לקבל תנאים טובים יותר שמותאמים ספציפית לכם, בהתאם למצב האישי שלכם ולמה שאתם מחפשים.

חשוב לזכור שהבנק הטוב ביותר עבורכם לא בהכרח יהיה הבנק הטוב ביותר עבור מישהו אחר. ​התנאים שאתם תקבלו בבנק אחד לא בהכרח יהיו התנאים שיקבל מישהו אחר. כשאתם בוחרים את הבנק שלכם, הקפידו להגדיר מראש מהם הדברים שהכי חשוב לכם שיהיו בבנק, ונסו לבחור את הבנק שעונה על כמה שיותר מהם, אם לא על כולם. זכרו, כמובן, שלא מסובך ולא מורכב לעבור בין הבנקים ואם מוצאים תנאים טובים יותר בבנק אחר – תמיד אפשר להחליף.

רוצים שנעזור לכם לבחור את חשבון בנק המתאים לכם ביותר?

לכל אחד יש צרכים שונים מהבנק שלו, יש מי שרוצה פטור מעמלות, יש מי שצריך הלוואה ויש מי רוצה ריבית מקסימאלית על פיקדון.

כלבנק יסייע לכם לבחור את הבנק המתאים והטוב ביותר בשבילכם.

הכנסו לקישור ותבחרו את הבנק שמתאים לכם!

You are currently viewing הבנק הטוב בישראל לשנת 2024

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה